Saturday, August 29, 2009

Polytechnic JB dalam kenangan...

Bila diingatkan balik tahun 2000-2002 hahhahaha macam boleh buat satu buku, boleh buat jilid 1, jilid 2 la..sampai jilid 6 pun boleh agaknye..

Aku rasa berjumpa ngan korang la aku rasa tak rugi, banyak pengalaman, banyak pengajaran, banyak suka duka yang dah tempuh ngan korang..Sampai kami budak2 INTAN 7 kelaparan duit tak masuk lagi (ahad bank tutup mak abah nak masuk duit tak bleh, dolu2 mana ada cash deposit ker, MayBank2U ke ape)...hihihihi


Time ni kita semua tengah tunggu turn nak presentation, seingat aku projek individu 'SOLAT TIME'..Betol ker tajuk kita time tu??? Ingat2 lupa le..


Time konvo ni ramai yang tak datang..Harapan aku time tu nak jumpa kawan2 yang lain..Kat mana En. Razlan sekarang, tapi....heheheh bila tengok signboard 'Batang Berjuntai' zassss terus aku ingat dia..hihiihihihih nape hah? sure korang2 ada yang ingat kot coz fisrt time dia introduce diri dia..hahhaha


Ni last kita semua berkumpul, lepas esok nya tinggal aku ngan Pau (Fauziah Adam) jer kat rumah INTAN 7..Sedih nya time tu, sampai sekarang walaupun ada kawan2 lain yang futher study kat UiTM S.Alam 2,3 tahun lepas, tapi masih lagi tak berkesempatan nak jumpa korang yang dekat ni..:(


Kalau dulu korang tengok aku besar jari keliking tapi sekarang..hahhaha nak sikit lagi nak jadi ibu jari...(harap2 jangan ler)..

Teringin sangat nak jumpa korang, tapi sure hasrat aku tu takkan dapat nye laa. Tak dapat jumpa pun tapi masih boleh contact dari jarak jauh (zaman dah berubah, dunia dah maju). Ape ada hal tekan je, terus dapat (kalau nasib korang baik laa)..hahahhahaha. Moga korang dapat jadi teman aku zaman nafas yang terakhir..(wah syahdu la rasa)..Aku doakan jugak moga korang semua success dalam kehidupan korang sekarang..

Ini baru sikit, nanti aku kasi selongkar gambar muda riang ria dolu2..hihiihih











No comments: