Tuesday, August 4, 2009

Dolu-dolu punya hal..Sikit punya giler..

Rasa nye aku dah lama tak join lepak ngan kawan2 lama...Masalah negaranya kawan2 aku ni kebanyakannye lelaki (dah nama masuk class yang ramai lelaki sapa suruh)..
Perhghhhh buhsan keje DIA je la yang tahu..
Tiap hari schedule aku,
-6.50am dah gerak pi keje (sure korang yang msuk keje kul 9am tengah santai giler atas katil, tapi aku gak yang terlelap atas motor, nasib baik pembonceng, hehehe)
-6.30pm baru sampai umah (tu pun klu aku naik bus yang color biru laut tu, klu bawak kete sendiri alamat nye dekat 7.30pm baru aku sampai umah, pi berpoya2 pas keje, pe lagi nak buat..)
-10.30am aku dah siap2 nak tido (hahahah memang tak berkembang akal anak dara sorang ni)
tido tu penting sok nak kene ngandap muka Mr. W***.. sekali dia jerit panggil aku, adoi terpelanting jap..
Weekend aku tak yah le nak citer, time tu ler aku boleh berpoya2..kadang berpoya2 kat umah pe lagi ZZZzzzzz tak pun jadi ulat tengok buku.. Keluar selalu pun nanti $$ habis, dok KL ni macam2 benda tekak ni nak makan (nasib baik batu ngan kayu tak mintak lalu kat tekak), macam2 benda yang nak di beli (walaupun tu bukan keperluan, cuma kehendak nafsu semata2..hihihi).. kalau da keluar sure nye nak masuk toilet 3, 4 kali..Terkene toilet cam Jusco tu okey lagi la free jer.. Tapi kalu dah terkene toilet yang macam kat CM tu perghhhh, giler macam masuk SPA punya ler klasik nye toilet.. Toilet umah aku 36x ganda pun belom tentu macam tu..hihihiihih..

Rindu nak hidup macam 5,6 tahun dulu.. Nak nakal macam time muda remaja dulu..ahahhahahah (bleh ker??)
Benda yang paling aku tak boleh lupa, kalau ingat balik mesti senyum sorang cam otak dah senget..hihiihih..
1) Tutup pili air rumah 'Rudy n da geng'.. Sampai tak mandi korang pi class..hahahha
2) Tutup pili air jiran belakang rumah (maklum la rumah anak2 teruna, tu yang gatai sikit noo..diorang kerja kat Port P. Gudang kot aku pun ingat2 lupa..) yang best nye masa aku ngan E buat keje tu tuan rumah baru balik keje, ingat kan kereta mana yang duduk depan kitorang siap2 bukak lampu kete lagi. Kitorang blah dia pun masuk parking kete..Perghhhh giler pecut tak cukup selipar ngan E..ahahhahah
3) Lepak kedai makan kat hujung rumah, duit takde tapi datang minum air kosong jer..ahahhahah sambil tu layan TV.. datang mamat Indon amik order masing pe lagi bukak mulut ' air seksi 1, air yassin 1, air tangkal 1, air jarang 1,' erkkk macam2 nama air la kluar tapi yang pasti nye semua air kosong..
4) Lepak kat studio sampai lewat pagi, tangan penuh ngan putty, emulsion, tapi yang pelik nye siap boleh suap nasi lagi.. (ai lahh ape dah jadi ngan usus dalam kitorang sekarang ni agak nye)..
5) Mamat Indon yang minat kat Ana 'cipan vs tenuk'..Tiap kali dia balik pas tutup kedai makan, dia letak nasi lemak ngan Milo ice kat pagar umah kita..Bubrrr kenyang perut.. Aku sayang ko Ana..hiihihihhi
6) Kene serbu ngan JAIJ gara2 lepak depan umah..Nasib baik aku tengah lepak kat kedai makan..Korang nye hal laa siap suap2 makan depan umah..perghhh memang giler hilang akal..
7) Banyak lagi, masing2 yang lalui benda ni ngan aku rasanya xbleh lupa..Memang best giler jumpa korang..tu belom lagi aku bukak cerita 'penghuni Intan 2 (Yan, Achik, E, aku, sorang lagi aku lupa yang masuk toilet lama giler tu..)
* E, aku rasa ko tak kan dapat jumpa kawan2 cam kitorang walaupun ko dah tempuh zaman UTM ko..ahahhaha.. Memang giler...
* Aku teringin nak jumpa dak Pau ngan dak Helen. Jom kita try selongkar diorang kat mana sekarang nie..




2 comments:

a n n a said...

ahahah... memang muda remaja yg giler... nak tmbh lg:

- asal mlm je, br nak main badminton.. sekali ngn org yg lalu lalang pun nk join sama..
- e buat nasik goreng perencah kari. lain2 xde.. kari semata2 n nasik.. sekali goreng, semua batuk2.. ahaha... e, jgn bg cik nora nasik goreng tue tau.. :P

paling best tue la pon, lepak kat kedai smpi kedai tutup.. still lepak lagi.. ahahaha..
muda remaja memang best!!!

p("_.)on said...

Tu belom lagi aku masuk bab mandi hujan..Semata2 lama tak rasa mandi hujan sanggup pi serah badan tengah2 hujan lebat..
Fila ngan Pow je yang takut nak serah diri time tu..hihihihihi..Tapi yang pelik nye masing2 kebal xde lak demam..

Eee ko dah pandai masak lom sekarang?? Asyik balik Melaka jer sure nye dah kene practice masak umah mak mertua..
Ana ko tau tak, masa aku dok serumah dgn E sem 6, dak Azran demam. E dengan rela hati masak kan sup untuk dia..Hahahhaha..
Ingredient sup 'E':-
Air
Cili padi
Garam
Cuba ko bayangkan camner Azran makan, tak ke berasap telinga..hahhahaha..esok nye datang rumah demam dah baik..:)