Saturday, August 15, 2009

Pencarian dah bermula..

Warghhhhhhhhhhhh dah lama rasanye idamkan nak buat gathering ngan member SRI 00-02..Hihihihi mesti macam2 cerita yang boleh share ngan korang nie..dulu hasrat nak selongkar dak Pau, tapi xyah selongkar Pau muncul sendiri..hihiihihi..Tapi sorang lagi tak dapat nak jejak kasih 'Helen' mana ko duduk agaknya...Utara ke? Selatan ke?Ntah2 kat Timur atau Barat..Atauuuuu dah keluar dari Malaysia..jeng..jeng..jeng..

Fauziah in reading
Pau mana ko pegi selama nie, padahal kami2 nie tak penah tukar email add pun..tapi no phone rajin ler tukar...Tapi Ana memang setia dengan hp no dia..Tiba2 ko muncul dah anak 2, next year dah nak sekolah pun..adussss, giler kawan aku sorang nie..Dah ler kawen x invite member seh..Marah tau, kecik jiwa raga aku.. Sekarang mesti dah jadi 'ibu mithali', kami2 yang single mingle ni masih lagi layan buat keje ala2 giler sikit laa. (x semua, segenlintir je ler)..

Tapi jangan risau, panjang jodoh aku ngan Mr. Right aku tu dapat ler mertua Melaka (Kg Alai)..Aku ngan E selera kat orang sana..hahahhaha (memang tentangan hebat dari big boss aku, tapi sekarang dah ok)..hihiihhi

Next time aku updated gambar muda remaja kita.. Aku kasi scan daa, time tu mana ada pen drive, seme kasi gambar guna filemm..huhuhuuhu..

No comments: