Saturday, June 12, 2010

Impian bakal jadi kenyataan..kih..kih..kih

Dah lama sangat aku tak jengok blog nie...
Tak cukup masa, takde idea tu yang sebetolnye..otak dah sarat sangat sampai tak boleh nak layan...
Aku pun lupa bila aku tarikh aku dapat promotion letter ni...Rasa nye sebelom cuti hujung tahun 2009....hahahaha memang dah lama, baru sekarang nak share ngan korang...Boleh kan tak dosa pun..
Before cuti tahun baru untuk 2010 Mr.W panggil bagi aku envelop, dia cakap baca sendiri....
Akhirnye apa yang aku idamkan jadi kenyataan gak...
Aku selalu pesan kat mak 'mak nanti doakan PON naik pangkat erk....Pon nak jadi engineer'.
Geng2 lain study sampai degree tapi aku sorang kat takuk diploma...
Tu la orang cakap doa mak ni makbul, sesuci-suci doa...(ingat tu jangan sesekali derhaka..hihihihih)
Dok kat company aku nie nak naik pangkat bukan senang2 dia nak bagi, macam2 kene buat, kene buat project untuk improve kan product...
huhhhh!!! Otak penat jangan cakap...Badan lagi la plak, klu urat sarat, tulang temulang aku nie bleh bercakap mau depe mintak ampun ...
Tahun ni, tahun yang boleh dikatakan bleh tahan jugak la giler nyer mencabar tahap kesabaran untuk aku wanita yang di kategori kan jelita ni (hahahahah layan perasaan)...
Tapi nak tak nak tekad kan jugak...Mr. W pun bagi sokongan, member opis pun sama...Si dia, oooo tentu sekali daaa.. mak of course orang penting dalam hidup...hihihiih.
kene jugak aku kuatkan semangat, kuatkan otak...
So beginning of June aku dah kene present depan judgers...Harap aku bleh berjaya laa, klu failed jawabnye kene repeat tahun depan...aduhhhh macam kat U plak....
Yang penting, diri kita sendiri yang kene kuat...Doa aje tak cukup klu tuan badan buat sambil lewa...

No comments: