Saturday, June 12, 2010

7 March 2010 dah kene ikat daaa...

'Ya Allah ya tuhanku permudahkan la ape yang hamba mu ini lakukan, berkati la ape yang hambamu ni lakukan, tunaikan la apa yang hambamu ini hajati'..
Hah ayat ni selalu aku kluakan kan setiap penutup doa aku...

7 March lepas aku dah selamat jadi tunang orang.
Perubahan??? Takde laa biasa ajer, cuma terasa diri ni lagi di amik berat laaa...hihihiihihihih..
Ikutkan plan awal nak kawen lepas raya tahun nie, tapi bila schedule adik beradik aku tak bleh nak celah , kitorang decide kawen next year..

Dia siapa?? Oooo... Nama dia Mohd Azmi...
Orang mana??? Ermmm parents Melaka tapi dia lahir kat K.Lumpur...
Nak cerita lanjut, iskkk tak yah laa, hal umah tangga orang jangan masuk campur sangat...
yang penting jage sendiri nye hal...hihihiihihih

Dah lama dah aku kawan ngan dia...
Dugaan, rintangan...Perghhh!!! Pahit maung, manis, masin, tawar semua ada...Tu la nama nye dugaan, klu tak di duga maknanya DIA tak sayang kita..hihihihi
Aku percaya setiap ape yang berlaku DIA dah tetapkan hikmah, terletak pada tangan dan diri kita sendiri untuk usaha laksanakan..Tang masuk tajuk nie, ayat bunga2 la plak...aduh....betol ke aku nie...Macam kata Kawan aku N 'dalam hati ada taman'...hihihi N mana ko curik dialog ni haaa?
Doakan aku kekal ngan dia 'hingga hujung nyawa'..In'Allah....Amin

No comments: