Thursday, October 1, 2009

Imran belanja muffin comel...Seronoknya, aku suka..

Officemate aku belanja muffin hari ni...yang perempuan dapat pcs, yang lelaki dapat 1 cukup laa...Buat ape nak banyak2 nanti kolestrol naik..hahahaha..
Dia kata sebagai ganti sebab tak dapat bawak kuih raya..Kuih raya dah habis kot, aku pun tak tanya banyak...






Tapi pe2 hal thank you Imran, nanti ada masa order lagi bawak kat office,aku memang suka benda yang cute macam ni..

Aku pilih yang ni, nak makan sayang..Tengok je boleh tak??? Tapi akhir nye kene telan gak...


Ni la keje time2 rehat (buat keje sia2..ahahah)...Nak lunch dah kenyang sebab time breakfast pukul 9.30 aku dah bedal yang berat2...Nak buat camne, malam aku dah kene kontrol makan, pagi tu datang keje aku balas dendam laa yang tak sedap kat kantin tu pun aku akan kata SEDAP...

Ni meja aku kat opis...Berserabut??? Memang pun,ni kira dah habis cantik la nie aku kemas..

Tapi Mr.Woon dah 'pesan tolong 5S (Sesiapa yang keje kilang Jepon pahamla maksud 5S tu).. Semua document yang confidential tolong simpan masuk dalam kabinet atau drawer yang berkunci'..

Ntah bila nak kemas aku pun tak tau..

Jawabnye time esok nak audit le baru masing2 lintang pukang..kira peribahasa ni boleh guna laa 'Time nak berak baru sibuk nak gali lubang'...hahhaha

Kalau aku tukar bleh tak? 'time dah mati baru nak gali lubang'...

Ermmm tak bleh jugak sebab nak kene ukur kang tak muat lak, banyak gak keje nak kene modify lubang kubur tu..

Betol..betol..betol...






2 comments:

Abdul Rahim Isnin said...

salam pon . aku dah baca kau punya blog . ok la. kau nampak happy bekerja di selangor. aku harap kau teus happy di sana. dan mudah2an dpt jodoh di sana juga he he (p/s rahim)

p("_.)on said...

Ahahahhaha, asal semua kawan aku sibuk pasal jodoh..huwaaaaaaaaa sedih nye aku..
Tukar topic...