Sunday, October 25, 2009

Akhirnya Mai Halimah disunting Azmi..

Firstly, congratulation Mai akhirnya dah kene rantai selama setahun... Muka happy tak tau nak cakap..

Tapi memang meriah ala2 macam kenduri Mai nak kawin pun ada.. Aku sampai je kat rumah dia, khemah pun dah tersedia.. Theme purple (ntah pink ke purple Mai, cam buta color lak aku ni..hihihihhi)..

Makanan???Ooooo dah kenduri mesti ler sedap.. Tak caya tengok ler ape dah jadi kat pinggan aku tu..hihihihihih :)

Sori la kawan2 aku lebih suka mendiamkan diri, sebenarnya tak tahu nak cerita ape, mungkin jalan kita pun dah lain sikit dan mungkin jugak lepas habis Poly aku ke lain, korang2 reramai ke tempat yang sama.hihihihihih

Tapi ape2 pun yang paling penting kita tetap kawan sampai bila2.


Time aku pergi tu, majlis Mai memang boleh tahan hebat.. Mau nye tak hebat dah ala2 pengatin gitu. Andai kata aku tak berkesempatan nak pergi wedding Mai, takde la terkilan sangat nanti sebab majlis pertunangan Mai pun dah kira cam nak majlis kawin..Cuma khemah je tak cukup banyak, pelamin tak cukup besar..hihiihihihi


Tunggu Mai kawin nanti, perghhhhhhhhhh aku dapat bayangkan.. Tapi buat bajet jugak, jangan ikutkan kehendak hati sebab pada aku lepas kawen nanti banyak lagi duit yang nak kene ada. Kalau masuk rumah cuci kaki takpe jugak laa..Alhamdullilah le hendak nya..


Tak kira backgroud macam mana pun tetap jugak nak bergambar..hihiihih

Ayu gitu, hahhahha




Mai & Azmi, lagi sekali tahniah... Time darah tengah manis2 gula ni kene le jaga hubungan...Kadang2 time macam ni banyak dugaan nak datang, terpulang pada individu masing2 je macam mana nak hadapi...hihiihihihiih

2 comments:

Abdul Rahim Isnin said...

salam. tahniah juga utk poone yg dapat menghabiskan sepinggan nasi dgn jayanya. diharap dapat menikmati nasi yg sama di rumah sendiri he he

p("_.)on said...

Eleh..rahim ko jeles sebab aku makan sedap tu...ahahhaaha..
lain kali nak pi makan mana2 aku ajak ko erk....ahahhaha