Friday, September 11, 2009

Happy Birthday... Umur dah bertambah lagi..dah 2* tahun.

6.9.2009 baru2 ni aku dah cukup 2* tahun...Aduss, cepat betul masa ni berputar, kalah gasing ler..Tapi nak buat macam mana yang muda akan berubah untuk ke lebih matang (aku tak nak la cakap tua..ahahahha)...Tapi bila umur dah semakin meningkat, automatic kita akan terus ingat nak beramal untuk bekalan hidup yang satu lagi..Kadang bia piki rasa takut tu memang ada..Tapi nak buat macam mana kita tak boleh nak tolak.
Dah berapa tahun aku tak dapat hadiah (sedih nye), masa study dulu rajin jugak Ros bagi aku hadiah..Tapi sekarang, paham sendiri la dia pun tdah ada tanggungjawab sendiri untuk anak ngan hubby.
Dia, si A??..Hrmmmm geram nak marah semua ada, aku tak mintak hadiah tapi cukup la sekadar ingat kan tarikh yang bermakna buat aku..Hampeh...Dia boleh lupa, bila aku tanye 'esok hari apa' pastu dia jawab 'esok kan ahad'..Adusss..Tapi takpe la nak buat macam mana 'Melayu mudah lupa'..ku..kui..kui..
Mak plak bagi aku sepasang kurung biru untuk hari raya..Alamak macam tajuk lagu raya lak.. Mak cakap pakai untuk raya pertama,makna nye baju raya yang aku beli sendiri tahun ni bakal di pakai untuk hari lain la jawabnye..hihihih..
Macam biasa la tiap kali masuk 6 September aku akan ingat kawan aku Mastura ngan Lii...diorang ni sama tarikh lahir cuma waktu je la yang berbeza..hihihihihih
Ape2 ajer laa, yang penting aku sukakan angka ni 06.09. Tarikh keramat aku di keluarkan dari perut mak aku, selamat untuk menjalan tugas aku sebagai hamba Nya.
* Mastura, Lii moga Allah panjangkan umur korang, dimurahkan rezeki, selamat dunia akhirat dah bahagia hendaknya..Dah lama tak jumpa korang tapi jangan risau aku tak pernah pun lupa kawan2 aku..:)

No comments: