Friday, July 17, 2009

Wedding Lut & Adilla




04.07.2009
Awal bulan baru ni aku ngan Ana pi wedding Lut kat AU Keramat.. Dah orang jemput, tak sampai hati plak, si pengantin lelaki siap call aku banyak kali tu yang aku ada semangat sikit nak pi.Tapi aku terkilan gak la yang beriya benar menjemput si pengantin lelaki yang si pengantin perempuan takde plak kisah nak contact kawan serumah ni (sem 4 dolu2 la, serumah)..Mungkin jugak la kami kurang mesara sebab masing2 tak berhubung, habis sijil dulu pun terus diam, after 5 years, kot awal tahun lepas jumpa diorang tu pun sebab pegi nya wedding Zain kat Kajang..( Sorry Ai yerk bukan niat nak ngutuk pun, hahhahah saje lepas geram)..
Plan nak pi kenduri punya la bunyi macam satu kereta, lastly aku ngan Ana jugak la yang menonjolkan diri yang sememangnya dah menonjol. Korang nak tau tak, plan awal nya Linda, Ana, Kak Pah, Mai ntah sapa lagi ntah aku pun x ingat (tu je kot, hahhahah) lagi 2,3 hari masing2 inform tak dapat datang, Linda ada class , Mai plak ada sukan kat kolej, Kak Pah plak pi Perak ada hal sikit..Akhirnya petang tu yang munculkan perut ni aku ngan Ana la, tapi kira nasib baik jugak la Ana berbesar hati nak pi, kalu tak mati kutuk aku dok makan sorang2.
Ramai jugak la aku tengok budak kelas Lut yang datang ( masa sem 6 kat Poly) tu yang aku kenal la, member UTM aku tak kenal sebab tak berpeluang untuk diperkenalkan..hihihih. Bab makan tu memang syok sebab aku memang kebulur giler, simpan perut nak makan kenduri la kata kan..Lepas aku balik dari 'technical skill competition-Panasonic' terus aku balik umah mandi2 pas Zuhor Ana datang umah aku..pukul 2 lebih kot kitorang gerak..Map takde, apa2 pun takde main hentam je, sampai Keramat follow je signboard yang Lut dah pacak kat simpang2 jalan...nasib baik sampai (eleh bukan susah pun, tu pasal la sampai)..
Kitorang buat collection dari 6 orang (aku, Ana, Kak Pah, E, Azran, Mai) satu kepala RM++.++ beli bed sheet.. Jadi la kan?? Kira Lut ngan Ai, korang berdua patut berterima kasih kat kami2 yang dah susah payah datang bawak badan yang berat ni ngan hadiah yang besar gedabak tu. Berat tau tak?? :) Hadiah tu Ana yang pilih, ingat nak beli barang eletrik tapi aku tak sempat semenjak pindah keje kat S.Alam ni, masa rasa cam terhad nak bergerak, aku idamkan nak balk umah jumpa tilam huuhuhuh..syok nye tido..
Tapi untuk Lut ngan Ai, semoga selamat dan kekal. Lut ko jangan nak panas baran cam dulu2 lagi dan Ai, ko plak kepala angin tu kasi kurangkan sikit hahhahhahaha..
Ni gambar yang sempat aku ambik..Nak ambiklebih pengantin ada ramai lagi tetamu nak kene layan...Hihiihihih

1 comment:

fieza said...

Welcome to blogging! hhehehe...
Bertambah sorang member baru :)

Fieza