Thursday, July 16, 2009

Pasir Gudang???

11.07.2009

Baru2 ni aku pi Pasir Gudang join sekali parents aku pi kenduri kawin..Yang kawin ni cousin aku kira anak Pak Uda aku la..Tak sampai hati plak tak pi coz zaman muda remaja dulu aku rajin balik umah dia (zaman sem 1 kat poly dulu2, ahahhahahha).. Pak Uda aku ni adik kepada mak aku (tu pun nak kene cerita ke??ape2 aje lah)..
Rasa nya dah 5 tahun aku tak jejak kan kaki kat sana, yelah aku keje pun dah 5 tahun kan...hihihihihi.. Zaman aku dok sana dulu shopping complex yang terdekat cuma Giant nga complex Pasir Gudang tu...Tapi baru2 ni aku pi Tesco Extra, Jaya Jusco (besau kau) dah ada..Jalan pun rasa macam berpusing2..hiihihihi..
Tapi aku rasa nak plan turun sana lagi coz aku tak berkesempatan nak jengah Poly ngan area umah sewa lama aku tu..Banyak memori seh..
Anak buah aku selalu merungut penat la sekolah, cikgu garang lah..Tapi aku rasa zaman sekolah la zaman yang paling best dalam hidup, ramai kawan sebaya, time tu la nak memekak nak terkinja2..Sekarang rasa nya dah kene sopan sikit...hahhaah (berlakon je lebih)..Rasa nak pusing waktu yang dolu2 ni..Tapi semua tu mustahil, macam tunggu ikan paus dok atas darat..
Sekarang dah duduk alam kerja ni rasa nya waktu dah terbatas..Balik keje ingat nak carik tilam (xde bantal pun layan jer)..Tunggu plak alam dah berumah tangga (balik kerja nak kene carik periuk ngan senduk plak, nak jumpa tilam nanti malam daa...

*Kawan2 ada masa contact la aku, kita buat gathering ker..Tak kan nak tunggu puasa baru nak buat kot, time macam tu terbatas laa...

No comments: