Thursday, June 18, 2009

Sg. Way shifting to Shah Alam...Penat woooo!!!

18.06.2009

Start dari naik cuti baru nie aku ngan dak2 opis sibuk mengemas, sabtu ni barang kitorang satu opis tu dah nak di angkut ke Pedma S.Alam..
Aku start keje kat Pedma Sg. Way tu start dari Julai 2004, sekarang Jun 2009 dah nak pergi ke S.Alam..Rasa cam sedih pun ada, sayu hati aku tengok bangunan yang dulu gah sekarang dah hunyai banyai sebab Western Digital dah start nak amik alih..
Kami2 yang kat Pedma Sg.Way tu dah kene satukan kat Pedma S.Alam..Kalau dulu2 kala Pedma ada 3 branch Sg. Way, S.Alam ngan Melaka..Sekarang Melaka dah di tutup.Jadi kami yang tinggal satu department dia kene la digabungkan kat S.Alam tu..Sana tu aku tak tau ada berapa department..
Start next week aku rempit tumpang Along aku daa..Jawabnye awal la aku kene bangun nak rebut toilet..Adoi ngantuk nye..
Korang tau tak aku masuk keje macam budak sekolah tau 7.30am..tapi balik tak sama la macam budak sekolah..Balik petang laa, 5.03pm..huhuuhuhu...Ada 3 minit tu yang tak tahan nak dengar tu..hihiihihih..Nak buat camne dah nama nya dok kilang Jepon..

*Kawan2 doakan la aku dapat keje lain...kalau tak dapat pun doakan la aku damai kat kilang Jepon tu..Otak aku dah nak pecah....huhuhuhuhu
Tolong..tolong...aku ank keluar dari Panasonic...ahahhahahahha :)

3 comments:

k-Rie 17 said...

kak, nak tanya.

Kat pedma shah alam, kalo gaji engineer berapa dier bagi? time keja mcm mana and kalau makan kat situ mcm mane? sy dpt offer keja situ, just nak tau mcm mane style kerja dekat situ. contact sy dekat email : oracle_9903@yahoo.com

thank you.

k-Rie 17 said...

Assalamualaikum..

Kak, nak tanya. Mcm mane gaji engineer kalau dekat pedma shah alam tue? N pukul berapa semua masuk kerja and habis? N makan semua dlm compound situ? Sy dapat offer keja dekat situ, just nak tau kalo akak ader experience ke. email sy: oracle_9903@yahoo.com

Thank you

k-Rie 17 said...

Assalamualikum,

Kak, nak tanye skit pasal pedma shah alam tue. Nak tau, kalo gaji engineer dekat situ berapa dier bagi? Kena selalu OT tak and pukul berapa masuk keja and abis kerja? N environment kat situ mcm mane? Sy dapat offer kerja dekat situ. Kalau leh, nak tau skit mcm mane kerja dekat situ. Email sy: oracle_9903@yahoo.com.

Thank you