Sunday, June 7, 2009

Rezeki masuk beb..

Perghhh rezki masuk ler, dua hari aku dapat OT (double pay lak tu)... Bukannye ap aku jadi bidan terjun coz dah takde orang nak buat..Biasa nye ada la sorang staff ni dia selalu in-charge untuk testing..Tapi dia ada hal nak pi kenduri, biasa la cuti sekolah banyak la kenduri kendara..Senang cakap minggu ni ramai yang balik kg dan ramai gak yang pi makan nasi minyak
Jadi aku OT ler, orang dah offer aku sambut la dengan GEMBIRA :)

06.06.09
Pagi2 tu aku datang ada lagi la section sebelah opis aku tu ot, lepas 7.30am aku tengok senyap sunyi..Perghhh diorang dah balik daaa gelap gelita rupanya. Aku nak pi S.Alam pukul 8.30am tapi lambat plak aku rasa..Ada engineer kat opis aku tu OT tapi dia masuk lewat sikit..Aku apalagi kemas barang2 yang nak guna pastu cepat2 turun buat keje kat production bawah.. Tak pernah2 aku OT kat situ sorang, macam2 aku piki, jalan pun dah tak pandang kiri kanan, yang penting 'JANGAN PANDANG BELAKANG'..ahahhahahah bahaya woooo..

07.06.09
Untuk hari yang seterus nya dah okay la coz section sebelah opis aku tu ada OT. Takde la aku rasa seram cam semalam nye.. Panas ada ler, biasa la cost down, semua off..Macam biasa 8.30am aku pi S.Alam amik sample testing..Kali ni awal sikit aku sampai tak singgah mana2, semalam aku siap singgah ESSO carik roti.. Sebelah petang aku ngan opismate aku pi S.Alam semula, pas buat keje kitorang cilok makan jap.. Lapar giler!!! Keje dua hari nie kantin tak bukak.. Setakat makan kuih pagi2 mana nak cukup untuk tampung kantong aku nie...hihihihi
Dua hari ni keje ni, aku lunch orang sponsor.. Nanti ada masa+duit lebih aku nak belanja dia plak ' Orang berbudi kita berbahasa'..:)..

* To Abg Airul : Thank you lunch 2 hari nie, nanti saya belanja Abg Airul lak...:)..hihiihihihihiih

2 comments:

Limz said...

OT sorang2 tak takut ke...
upah bodyguard tuuu

p("_.)on said...

Bodyguard?? Aku nak yang lawan jenis ngan aku..hihihiih, memang kene guard sungguh2 tu..huhuuhuh