Monday, January 3, 2011

Cepat betol putaran jam nie...episod 1

Assalamualaikum...
Rasanya sempat lagi kot nak ucapkan Selamat datang 2011...
Bila cakap pasal tahun baru mesti orang akan bercakap pasal azam...
Kalau takde tahun baru tak boleh ada azam ker???
Yang penting tekad kita dalam hati...kalau setakat kata2 kat mulut jer, aduhai lupakan je ler..
Bermula tahun baru nie, jantung aku dah dap dip dup, cam nak meletup pun ada...
Mau tak nye..Sebelum ni makan sorang pasni dah berteman... (hahhahha)..
Banyak benda yang aku kene ubah..
Perangai, sikap....ni yang paling penting mulut aku ni nak kene kontrol...
Kalau dah tengah2 nak marah tu mulut aku ni dah macam bertih jagung.....
2 minngu lepas mak aku pesan ' sok kalau dah ada suami, kalau dia marah diamkan ajer jalan sesekali melawan'...pasni pon dah tanggungjawab orang lain...
Aduhai, syahdu plak aku rasa....
Tak bleh nak cerita banyak laaa, syahdu pun ye...kang tak pasal tercerita lebih2 lak hal tepi kain sendiri...(ada ke peribasa tu???)...
Pe2 pun doakan aku bahagia untuk di sini sampai lah di tempat sana nanti. AMINN....

No comments: